smhcnyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşeyi lisanslı kullanıyormuşsunuz gibi konuşmazmısınız birde öldürüyorsunuz beni.
Bak arkadaşım soylediğin şey bir hırsızlık değildir de nedir peki. Diyelimki sen okadar para verip leptop aldın biraz kullandıktan sonra uyarı geldi. Windows lisansının bir başkaı tarafından kullanıldığını söylüyor yada tekrar lisans ettirmen gerektiğini söylüyor. Bu durumda senin halin ne olur sen ne hissederdin. Biz bu yüzden ileriye gidemiyoruz. Senin gibi düşünenler nedeniyle türklere pek güvenmiyorlar. Bazı torrent sitelerinden türkiyeye üyelikler kapalı hatta steam de bazı oyunlar bunların içinde gta4 de vardı sanırım türkiyeye satışı yasak. Hiç düşünmedinmi bunlar nedendir diye. Lütfen bunları yaparken iyi düşünelim. Herşeyi orjinal kullananların şuçu ve günahı nedir soylermisin ?
GoogleTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşeyim lisanslı evet notebook lisansli kullandıgım office programı lisanslı bu konuda başka birşey söylesen olurdu arkadaşım.
Sana sonuna kadar katılıyorum ve destekliyorum.