Bak arkadaşım soylediğin şey bir hırsızlık değildir de nedir peki. Diyelimki sen okadar para verip leptop aldın biraz kullandıktan sonra uyarı geldi. Windows lisansının bir başkaı tarafından kullanıldığını söylüyor yada tekrar lisans ettirmen gerektiğini söylüyor. Bu durumda senin halin ne olur sen ne hissederdin. Biz bu yüzden ileriye gidemiyoruz. Senin gibi düşünenler nedeniyle türklere pek güvenmiyorlar. Bazı torrent sitelerinden türkiyeye üyelikler kapalı hatta steam de bazı oyunlar bunların içinde gta4 de vardı sanırım türkiyeye satışı yasak. Hiç düşünmedinmi bunlar nedendir diye. Lütfen bunları yaparken iyi düşünelim. Herşeyi orjinal kullananların şuçu ve günahı nedir soylermisin ?
Sana sonuna kadar katılıyorum ve destekliyorum.
O lisans kullanılırken zaten bir başkası aynı lisansı kullanamaz çoğu kişi laptopu satın alıp crackli win7 ultimate kullanıyor bu sefer lisans boşta kalıyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:07 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:27 --
Ayrıca onu yazdım diyede öyle yaptığım anlamına gelmiyor windowsu lisanslı kullanıyorum lisansa o kadar para veremeyecek adam dolu.