• 08-12-2016, 16:06:33
    #1
    Whmcs Yeni Destek olayı hayırlı olsun desekmi

    Have an urgent issue?
    Upgrade your ticket for $30 and get your ticket immediately escalated to the top of the queue. Available Monday to Friday, 7am to 2pm CST.


    http://blog.whmcs.com/?t=90683
  • 08-12-2016, 16:12:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İyice abartmışlar.

    Bize gelin bizde destek ücretsiz

    (Not: espri yapıyorum yanlış anlaşılmasın )
  • 08-12-2016, 20:18:55
    #3
    müşteri kaybetmek için ellerinden geleni yapıyorlar, artık yakında herkes farklı allternatifler aramaya başlayacakları netlik kazanıyor yavaş yavaş.
  • 08-12-2016, 20:22:58
    #4
    Sheft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müşteri kaybetmek için ellerinden geleni yapıyorlar, artık yakında herkes farklı allternatifler aramaya başlayacakları netlik kazanıyor yavaş yavaş.
    kesinlikle katılıyorum.

    Destekler zaten çöp bana kafayı yedirdiler cahil ve robottan öte değil verdikleri cevaplar birde utanmadan para talep ediyorlar hızlı yardıma. bir alternatif olsa 1dk durmam.
  • 09-12-2016, 16:23:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bakisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle katılıyorum.

    Destekler zaten çöp bana kafayı yedirdiler cahil ve robottan öte değil verdikleri cevaplar birde utanmadan para talep ediyorlar hızlı yardıma. bir alternatif olsa 1dk durmam.
    Hostbill var hocam Senelerdir Hostbill Kullanıyoruz biz
  • 09-12-2016, 20:02:07
    #6
    getsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hostbill var hocam Senelerdir Hostbill Kullanıyoruz biz
    Hocam teşekkürler bilgi için
  • 09-12-2016, 20:47:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    getsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hostbill var hocam Senelerdir Hostbill Kullanıyoruz biz
    Mehaba,

    Bizde geçmek istiyoruz yalnız bu vmware modüllleri düzgün çalışıyor mu?
    birde hangi paket bizim işimizi görür ? sizce ?

    Saygılarımla.
  • 09-12-2016, 21:33:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mehaba,

    Bizde geçmek istiyoruz yalnız bu vmware modüllleri düzgün çalışıyor mu?
    birde hangi paket bizim işimizi görür ? sizce ?

    Saygılarımla.
    biz firma olarak proxmox kullanıyoruz kullanımı kolay vmware modülleri dahil bütün modülleri dört dörtlük çalışıyor kurulum için ticket açmanıza bile gerek kalmıyor her modülün nasıl kurulduğu resimli anlatımına kadar mevcut lakin biraz tuzlu entreprise paketi almanızı öneririm gerekli olan eklentileri daha sonra 99 usd ye alabiliyorsunuz genede yılbaşını bekleyin 99 usd ye satıyorlar bazen baya indrimli olur yani
  • 09-12-2016, 23:55:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    getsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz firma olarak proxmox kullanıyoruz kullanımı kolay vmware modülleri dahil bütün modülleri dört dörtlük çalışıyor kurulum için ticket açmanıza bile gerek kalmıyor her modülün nasıl kurulduğu resimli anlatımına kadar mevcut lakin biraz tuzlu entreprise paketi almanızı öneririm gerekli olan eklentileri daha sonra 99 usd ye alabiliyorsunuz genede yılbaşını bekleyin 99 usd ye satıyorlar bazen baya indrimli olur yani
    peki fatura nasıl kesiyorsunuz ? bizde whmcs fatura modülü var ? tc kimlik doğrulama var vb...pos modülü var bunlara nasıl çözdünüz ?