biz firma olarak proxmox kullanıyoruz kullanımı kolay vmware modülleri dahil bütün modülleri dört dörtlük çalışıyor kurulum için ticket açmanıza bile gerek kalmıyor her modülün nasıl kurulduğu resimli anlatımına kadar mevcut lakin biraz tuzlu entreprise paketi almanızı öneririm gerekli olan eklentileri daha sonra 99 usd ye alabiliyorsunuz genede yılbaşını bekleyin 99 usd ye satıyorlar bazen baya indrimli olur yani
peki fatura nasıl kesiyorsunuz ? bizde whmcs fatura modülü var ? tc kimlik doğrulama var vb...pos modülü var bunlara nasıl çözdünüz ?