müşteri kaybetmek için ellerinden geleni yapıyorlar, artık yakında herkes farklı allternatifler aramaya başlayacakları netlik kazanıyor yavaş yavaş.
kesinlikle katılıyorum.
Destekler zaten çöp bana kafayı yedirdiler cahil ve robottan öte değil verdikleri cevaplar birde utanmadan para talep ediyorlar hızlı yardıma. bir alternatif olsa 1dk durmam.