Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mehaba,

Bizde geçmek istiyoruz yalnız bu vmware modüllleri düzgün çalışıyor mu?
birde hangi paket bizim işimizi görür ? sizce ?

Saygılarımla.
biz firma olarak proxmox kullanıyoruz kullanımı kolay vmware modülleri dahil bütün modülleri dört dörtlük çalışıyor kurulum için ticket açmanıza bile gerek kalmıyor her modülün nasıl kurulduğu resimli anlatımına kadar mevcut lakin biraz tuzlu entreprise paketi almanızı öneririm gerekli olan eklentileri daha sonra 99 usd ye alabiliyorsunuz genede yılbaşını bekleyin 99 usd ye satıyorlar bazen baya indrimli olur yani