getsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hostbill var hocam Senelerdir Hostbill Kullanıyoruz biz
Mehaba,

Bizde geçmek istiyoruz yalnız bu vmware modüllleri düzgün çalışıyor mu?
birde hangi paket bizim işimizi görür ? sizce ?

Saygılarımla.