OXXO Tema - yine WHMCSX 'den...
57
●13.187
- 05-07-2015, 09:34:18Hosting sayfaları 4 lü olursa daha güzel olur. Bir çok firmada paketler 4 lü.
- 13-07-2015, 02:03:14Üyeliği durdurulduMerhaba,
Tasarımınızı beğendim fakat yinede eksikleri mevcut tasarımı almak istiyoruz fakat hostbill kullanıyoruz tasarımı hostbill için uyarlıyabilirmisiniz yada html olarak kullanmamıza izin var mı ?
Pm Atarsanız Sevinirim İyi Çalışmalar. - 13-07-2015, 03:45:40Üyeliği durdurulduHostbill e uyarlayamayız.atomverimerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HTML halini satmıyoruz.
Teşekkürler.