Merhaba,
Tasarımınızı beğendim fakat yinede eksikleri mevcut tasarımı almak istiyoruz fakat hostbill kullanıyoruz tasarımı hostbill için uyarlıyabilirmisiniz yada html olarak kullanmamıza izin var mı ?
Pm Atarsanız Sevinirim İyi Çalışmalar.
Hostbill e uyarlayamayız.
HTML halini satmıyoruz.
Teşekkürler.