atomverimerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Tasarımınızı beğendim fakat yinede eksikleri mevcut tasarımı almak istiyoruz fakat hostbill kullanıyoruz tasarımı hostbill için uyarlıyabilirmisiniz yada html olarak kullanmamıza izin var mı ?

Pm Atarsanız Sevinirim İyi Çalışmalar.
Hostbill e uyarlayamayız.
HTML halini satmıyoruz.

Teşekkürler.