Merhaba,

Tasarımınızı beğendim fakat yinede eksikleri mevcut tasarımı almak istiyoruz fakat hostbill kullanıyoruz tasarımı hostbill için uyarlıyabilirmisiniz yada html olarak kullanmamıza izin var mı ?

Pm Atarsanız Sevinirim İyi Çalışmalar.