• 27-07-2015, 00:22:01
    #55
    Ellerinize sağlık güzel tema olmuş on numara tek eksiği mobil telefonlara uygun değil teknoloji çağında olduğumuzu düşünürsen herkeste akıllı telefon var bence çok buyuk bir eksik bu özellik olursa almayı düşünüyorum.
  • 16-09-2018, 02:43:45
    #56
    taksitli alımı göremedim mevcutmudur
  • 03-10-2018, 01:35:19
    #57
    Escu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taksitli alımı göremedim mevcutmudur
    hocam tema eski bir tema v6'dan sonra destek verilmedi malesef
    şuan 7.6.1 var ne yazıkki 7.x sürümlerinde temayı kullanamıyoruz biz
  • 14-05-2021, 19:20:20
    #58
    Hocam demo link alabilir miyim