Ellerinize sağlık güzel tema olmuş on numara tek eksiği mobil telefonlara uygun değil teknoloji çağında olduğumuzu düşünürsen herkeste akıllı telefon var bence çok buyuk bir eksik bu özellik olursa almayı düşünüyorum.