• 20-06-2015, 16:08:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, arkadaşlar
    WHMCS Sistemimiz(ücretsiz entegresi olan) için mobil ödeme firması arıyoruz ?
    Firma güvenilir ve ödemelerini düzgün yapmalı.

    Lütfen yorum altında verdiğiniz firmaların özelliklerini yazın mesela ;

    ödeme ne zaman yapılır ?
    ödeme ne kadar para olduğunda yapılır ?

    NOT: Yanlış Yere Actıysam Taşınsın Lütfen.
  • 20-06-2015, 17:20:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İki tane ana firma var, diğer tüm firmalar bu firmalardan bayilik almakta.

    3pay ve Paybyme. Sorularınızı firmaların mail adreslerinden yada telefon numaralarından ulaşarak sorabilirsiniz.
  • 20-06-2015, 17:37:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    furkanturkyilma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki tane ana firma var, diğer tüm firmalar bu firmalardan bayilik almakta.

    3pay ve Paybyme. Sorularınızı firmaların mail adreslerinden yada telefon numaralarından ulaşarak sorabilirsiniz.
    vergi levhası istemeyen yokmu whmcs modülü olupda ? pay by başvuru sayfası yok ayrıca.
  • 20-06-2015, 17:38:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Vergi Levhası istemeyen bizdede modülü olan Pay4Store firması var.
  • 20-06-2015, 17:41:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    furkanturkyilma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi Levhası istemeyen bizdede modülü olan Pay4Store firması var.
    pay4store ye sordum hocam modülleri yok ancak sizdeki fiyatada baktım pekde olumlu değil başka firmalar varmı
  • 20-06-2015, 18:03:58
    #6
    ücretsiz modülü olan sanmiyorum api bilgileriyle kendiniz yapmaniz gerekiyor . vergi levhasiz yaparsaniz hem satis yapacaginiz icin maliye ile hemde %45 gibi bir komisyon oranıyla karsilasirsiniz mikro odeme ile calisiyorum furkanin modulunu kullaniyorum hic bir problem yok

    Tapatalk kullanılarak gönderilmiştir.
  • 20-06-2015, 18:06:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SunHiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretsiz modülü olan sanmiyorum api bilgileriyle kendiniz yapmaniz gerekiyor . vergi levhasiz yaparsaniz hem satis yapacaginiz icin maliye ile hemde %45 gibi bir komisyon oranıyla karsilasirsiniz mikro odeme ile calisiyorum furkanin modulunu kullaniyorum hic bir problem yok

    Tapatalk kullanılarak gönderilmiştir.
    peki.
    bütün firmaları arıyorum işte
  • 20-06-2015, 18:16:11
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Siz sanırım çok hazırcısınız.

    Furkan kardeşimiz kendi yaptığı modul'ü yemek fiyatına satıyor çokta pahalı değil. Ücretsiz olarak o modulleri bulma imkanınız yok denilcek gibi birşey.

    Heleki vergi levhanız yoksa maliyeden saygıları alırsınız
  • 20-06-2015, 18:19:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Whodc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz sanırım çok hazırcısınız.

    Furkan kardeşimiz kendi yaptığı modul'ü yemek fiyatına satıyor çokta pahalı değil. Ücretsiz olarak o modulleri bulma imkanınız yok denilcek gibi birşey.

    Heleki vergi levhanız yoksa maliyeden saygıları alırsınız
    Ben birsey demedim. Bütün firmalara bakıyorum komisyon oranlarına ona göre bakıyorum hocam direk pat aldı diye olmasını istemiyorum