• 20-06-2015, 18:46:43
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Gercekefsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben birsey demedim. Bütün firmalara bakıyorum komisyon oranlarına ona göre bakıyorum hocam direk pat aldı diye olmasını istemiyorum
    Sorunuz varsa sorabilirsiniz mobil ödeme çok komisyonlu bir iş ama pay3 firmasından daha iyi destek , ödeme bir firma bulamazsınız bulmasına bulursunuz ama sonra "" bu işaret gerçek olur çünki eninde sonunda kapatıp kaçıcaklardır
  • 20-06-2015, 18:52:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Whodc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunuz varsa sorabilirsiniz mobil ödeme çok komisyonlu bir iş ama pay3 firmasından daha iyi destek , ödeme bir firma bulamazsınız bulmasına bulursunuz ama sonra "" bu işaret gerçek olur çünki eninde sonunda kapatıp kaçıcaklardır
    peki mikro ödemede komisyon cok ve vergi levhası istiyor.
  • 20-06-2015, 19:35:18
    #12
    vergisiz ne gibi bir is yapmayi dusunuyorsunki sıkıntı yaşarsın bence vergiye başvur derim

    Tapatalk kullanılarak gönderilmiştir.
  • 20-06-2015, 19:40:13
    #13
    Üyeliği durduruldu
    SunHiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergisiz ne gibi bir is yapmayi dusunuyorsunki sıkıntı yaşarsın bence vergiye başvur derim

    Tapatalk kullanılarak gönderilmiştir.
    Hocam bireysel olacaka
  • 20-06-2015, 22:01:44
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Gercekefsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bireysel olacaka
    Vergisiz 3 yıl çalıştım önermiyorum lakin bu devlete vergi ödeyeceğin'e 3-4 ay vergisiz yap. Ama önermiyorum %99 risk var.
  • 21-06-2015, 02:47:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Whodc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergisiz 3 yıl çalıştım önermiyorum lakin bu devlete vergi ödeyeceğin'e 3-4 ay vergisiz yap. Ama önermiyorum %99 risk var.
    Peki arayisa devam yok çıkmaz ise başka pay 4 ilé hallederiz