Whodc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergisiz 3 yıl çalıştım önermiyorum lakin bu devlete vergi ödeyeceğin'e 3-4 ay vergisiz yap. Ama önermiyorum %99 risk var.
Peki arayisa devam yok çıkmaz ise başka pay 4 ilé hallederiz