SunHiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vergisiz ne gibi bir is yapmayi dusunuyorsunki sıkıntı yaşarsın bence vergiye başvur derim

Tapatalk kullanılarak gönderilmiştir.
Hocam bireysel olacaka