ücretsiz modülü olan sanmiyorum api bilgileriyle kendiniz yapmaniz gerekiyor . vergi levhasiz yaparsaniz hem satis yapacaginiz icin maliye ile hemde %45 gibi bir komisyon oranıyla karsilasirsiniz mikro odeme ile calisiyorum furkanin modulunu kullaniyorum hic bir problem yok

Tapatalk kullanılarak gönderilmiştir.