Siz sanırım çok hazırcısınız.

Furkan kardeşimiz kendi yaptığı modul'ü yemek fiyatına satıyor çokta pahalı değil. Ücretsiz olarak o modulleri bulma imkanınız yok denilcek gibi birşey.

Heleki vergi levhanız yoksa maliyeden saygıları alırsınız