• 11-10-2016, 11:40:55
    #37
    farukcalik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce Whmcsx siteniz üzerinden destek talebi açtım bu ayın 23. de ve telefon numaralarınızada ulaşılmıyor. Dün de pm attım buradan neden dönüş yapmıyorsunuz? aciliyeti var bakabilir misiniz? destek talebine rica etsem. Ayrıca bir iletişim kanalıda belirtirseniz iyi olur.
    farukcalik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @myHalici iletişim kanalınızı yazar mısınız? veya whmcsx sitenizdeki destek talabine cevap verir misiniz?
    3-4 gün oldu temada oluşan sorun giderildi biraz geç oldu ama güç olmadı teşekkürler.
  • 24-10-2016, 00:02:33
    #38
    Kurumsal Üye
    @myHalici Merhaba

    Maalesef burdan yazmak durumunda kaldık. Forumda sürekli aktif ve dolaşıyor olmanıza rağmen PM ve destek biletlerine günlerdir yanıt alamıyoruz.

    28 gün olacak ancak çalışmayı tamamlayamadınız.

    Dönüşünüzü bekliyoruz
  • 19-11-2016, 21:06:31
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba;
    @myHalici; forumda sürekli online durumdasınız ve PM'lere cevap vermiyorsunuz. Yaklaşık 24 saatten fazla süredir sitenizden destek bileti açtım. Halen cevap beklemekteyim.
    Lütfen ilgilenirmisiniz.
  • 21-11-2016, 19:58:30
    #40
    Üyeliği durduruldu
    @myHalici; yeter artık bizimde kendimize göre yaapcak bir sürü işimiz var 4 gündür açmış olduğumuz destek biletine cevap vermenizi bekliyoruz. Forumda online oldugunuz halde PM gönderiyoruz geri dönüş sağlamıyorsunuz.
    Artık ilgilenecekmisiniz?
  • 21-11-2016, 23:03:33
    #41
    Yuztb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @myHalici; yeter artık bizimde kendimize göre yaapcak bir sürü işimiz var 4 gündür açmış olduğumuz destek biletine cevap vermenizi bekliyoruz. Forumda online oldugunuz halde PM gönderiyoruz geri dönüş sağlamıyorsunuz.
    Artık ilgilenecekmisiniz?
    Forumdan destek vermiyoruz, Cuma günü gece vakti yazdığınız destek bildirimine haftaiçi ve diğer bildirimler cevaplandıktan sonra sıra size geldiğinde cevap verilir.

    Tavrınıza ve uslubunuza dikkat edin.
  • 21-11-2016, 23:15:32
    #42
    Üyeliği durduruldu
    myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan destek vermiyoruz, Cuma günü gece vakti yazdığınız destek bildirimine haftaiçi ve diğer bildirimler cevaplandıktan sonra sıra size geldiğinde cevap verilir.

    Tavrınıza ve uslubunuza dikkat edin.
    Merhaba.
    Tavrımda ve uslubum da ne varmış pardon ama? Normal bir insan gibi burada size ulaşmaya çalışıyoruz. Hafta içi dediğiniz gün içerisinde cevaplanmaz ise ne zaman cevaplanacak?

    Almış olduğumuz bir hizmete karşılık, desteğinizi almak içinde saatlerce günlerce cevap bekliyoruz ama alamıyoruz onuda.
  • 21-11-2016, 23:20:07
    #43
    Yuztb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.
    Tavrımda ve uslubum da ne varmış pardon ama? Normal bir insan gibi burada size ulaşmaya çalışıyoruz. Hafta içi dediğiniz gün içerisinde cevaplanmaz ise ne zaman cevaplanacak?

    Almış olduğumuz bir hizmete karşılık, desteğinizi almak içinde saatlerce günlerce cevap bekliyoruz ama alamıyoruz onuda.
    Aldığınız hizmeti nasıl aldığınızı hatırlatırım, konu destek değil sizin keyfi olarak tekrar lisans kurulumu yapmak istemeniz.
    Zaten aktivasyon yapmışsınız, şimdi tekrar kurmak istiyorsunuz, ve sıradaki destek bildirimlerine göre cevap sırası size gelecek.

    Kimse size öncelikli hizmet vermiyor, üstelik size destek vermeme gibi bir seçeneğimde mevcut normalde.

    Çünkü siz bu temayı illegal olarak temin ederek kullandınız. Ve daha sonra bunu tespit ettiğimizde forum yöneticileri size başka seçenek bırakmadığı için ücretini ödemek zorunda kaldınız.

    Normalde ben satın almanızı değil, forumdan süresiz uzaklaştırılmanızı rica etmiştim. Çünkü bu ilk vukuatınız değildi.

    Her neyse, satış konusu altına ısrarla yazıyorsunuz, tekrarlıyorum, üslubunuza dikkat edin. Her konunun bir yolu yöntemi var, ve kimse siz destek talep ettiniz diye diğer tüm müşterilerini bırakıp size öncelik tanımaz bunu öğrenin.
  • 21-11-2016, 23:23:18
    #44
    Güzel tema , başarılar
  • 21-11-2016, 23:26:24
    #45
    Üyeliği durduruldu
    myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldığınız hizmeti nasıl aldığınızı hatırlatırım, konu destek değil sizin keyfi olarak tekrar lisans kurulumu yapmak istemeniz.
    Zaten aktivasyon yapmışsınız, şimdi tekrar kurmak istiyorsunuz, ve sıradaki destek bildirimlerine göre cevap sırası size gelecek.

    Kimse size öncelikli hizmet vermiyor, üstelik size destek vermeme gibi bir seçeneğimde mevcut normalde.

    Çünkü siz bu temayı illegal olarak temin ederek kullandınız. Ve daha sonra bunu tespit ettiğimizde forum yöneticileri size başka seçenek bırakmadığı için ücretini ödemek zorunda kaldınız.

    Normalde ben satın almanızı değil, forumdan süresiz uzaklaştırılmanızı rica etmiştim. Çünkü bu ilk vukuatınız değildi.

    Her neyse, satış konusu altına ısrarla yazıyorsunuz, tekrarlıyorum, üslubunuza dikkat edin. Her konunun bir yolu yöntemi var, ve kimse siz destek talep ettiniz diye diğer tüm müşterilerini bırakıp size öncelik tanımaz bunu öğrenin.
    Burada satmış olduğunuz bir ürünün ücreti ödenmiş ve bununda yapımcısı siz olduğunuz için destek talebinde bulunulmuş. Bu konuda kurulum yaptığımı söyluyorsunuz ama, kurulum daha yapmadım ve yapmak istediğimde lisans geçersiz hatası olduğu için buraya yazdım!

    http://prntscr.com/da4eqz

    Burada verilen kararlar neyse ona yönelik her şey yapılmıştır. Bu konuda da tabiki de hizmeti almak zorundayım. Neyse konuya son mesajımdır.


    Not: Uslubum da herhangi bir tarafınıza karşı ne bir hakaret nede bir terbiyesizlik vardır. Bence siz müşterilerinize karşı uslubunuza dikkat ediniz.
    Satış konunuz olduğu içinde yazdıklarımı tekrar okumanızı öneririm.

    İyi çalışmalar.