@myHalici; yeter artık bizimde kendimize göre yaapcak bir sürü işimiz var 4 gündür açmış olduğumuz destek biletine cevap vermenizi bekliyoruz. Forumda online oldugunuz halde PM gönderiyoruz geri dönüş sağlamıyorsunuz.
Artık ilgilenecekmisiniz?
Forumdan destek vermiyoruz, Cuma günü gece vakti yazdığınız destek bildirimine haftaiçi ve diğer bildirimler cevaplandıktan sonra sıra size geldiğinde cevap verilir.
Tavrınıza ve uslubunuza dikkat edin.