myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdan destek vermiyoruz, Cuma günü gece vakti yazdığınız destek bildirimine haftaiçi ve diğer bildirimler cevaplandıktan sonra sıra size geldiğinde cevap verilir.

Tavrınıza ve uslubunuza dikkat edin.
Merhaba.
Tavrımda ve uslubum da ne varmış pardon ama? Normal bir insan gibi burada size ulaşmaya çalışıyoruz. Hafta içi dediğiniz gün içerisinde cevaplanmaz ise ne zaman cevaplanacak?

Almış olduğumuz bir hizmete karşılık, desteğinizi almak içinde saatlerce günlerce cevap bekliyoruz ama alamıyoruz onuda.