• 23-08-2014, 14:10:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar whmcs teamspaek3 modülü yaptıracağım bütçem max 250 tl dir. teamspeak3 ün whmcs sitemine ait kendi modülü var fakat çok eski ben modülü geliştirip güzel bir modül haline getireceğim dileyen o modül üzerinden devam edip istediklerimi ekler dileyen 0 dan kodlar. yapabilecek arkadaşlar pm atarlarsa detaylı açıklama yapılacaktır.
  • 23-08-2014, 16:20:24
    #2
    Eğer bu modülde kurulum da olacak ise, konu sahibinin izniyle modülü yazacak olan arkadaştan 1 adette biz temin etmek isteriz.
  • 23-08-2014, 17:39:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar dönüş yaptım modül için.. Eski modül açık kaynak kodluysa birşeyler yapabiliriz..
  • 28-08-2014, 13:09:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    biz yaptırınca satışınıda yapmayı planlıyoruz. bilgi vericem size bitince test vs vereceğim
    SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bu modülde kurulum da olacak ise, konu sahibinin izniyle modülü yazacak olan arkadaştan 1 adette biz temin etmek isteriz.
  • 28-08-2014, 13:20:27
    #5
    porelux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz yaptırınca satışınıda yapmayı planlıyoruz. bilgi vericem size bitince test vs vereceğim
    Tabii eğer yapımcının onayı olur ise, modülün ticareti ile alakalı bitimine takiben görüşmelerde bulunabiliriz.
  • 28-08-2014, 13:23:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tabiki , yapımcıya satışını yapacağımı belirttim zaten haberleşiriz
    SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii eğer yapımcının onayı olur ise, modülün ticareti ile alakalı bitimine takiben görüşmelerde bulunabiliriz.
  • 30-08-2014, 15:05:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sanırım forumda whmcs'den anlayan 2 arkadaşımız var 1. @Burti; tatildeydim geldim pm ilettim dönüş sağlarsınız
    @furkanturkyilma; arkadaş modül yapa yapa cebi dolmuş attığım hiçbir pm'ye dönüş yapmamanız çok utanç verici açıkçası ilk yapacağım modül dosyasını iletin diyip iletildikten sonra tek bir cevap vermememiz...
  • 30-08-2014, 16:12:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    porelux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım forumda whmcs'den anlayan 2 arkadaşımız var 1. @Burti; tatildeydim geldim pm ilettim dönüş sağlarsınız
    @furkanturkyilma; arkadaş modül yapa yapa cebi dolmuş attığım hiçbir pm'ye dönüş yapmamanız çok utanç verici açıkçası ilk yapacağım modül dosyasını iletin diyip iletildikten sonra tek bir cevap vermememiz...
    Yazdığım mesajlar gelmemiş sanırım şuan modül kodlanıyor, yakıdna bitecek bitince haber veririm.
  • 30-08-2014, 16:37:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    anladım detaylı pm atabilirseniz tekrardan sevinirim
    furkanturkyilma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığım mesajlar gelmemiş sanırım şuan modül kodlanıyor, yakıdna bitecek bitince haber veririm.