sanırım forumda whmcs'den anlayan 2 arkadaşımız var 1.
@Burti; tatildeydim geldim pm ilettim dönüş sağlarsınız
@furkanturkyilma; arkadaş modül yapa yapa cebi dolmuş attığım hiçbir pm'ye dönüş yapmamanız çok utanç verici açıkçası ilk yapacağım modül dosyasını iletin diyip iletildikten sonra tek bir cevap vermememiz...