tabiki , yapımcıya satışını yapacağımı belirttim zaten haberleşiriz
SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabii eğer yapımcının onayı olur ise, modülün ticareti ile alakalı bitimine takiben görüşmelerde bulunabiliriz.