porelux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım forumda whmcs'den anlayan 2 arkadaşımız var 1. @Burti; tatildeydim geldim pm ilettim dönüş sağlarsınız
@furkanturkyilma; arkadaş modül yapa yapa cebi dolmuş attığım hiçbir pm'ye dönüş yapmamanız çok utanç verici açıkçası ilk yapacağım modül dosyasını iletin diyip iletildikten sonra tek bir cevap vermememiz...
Yazdığım mesajlar gelmemiş sanırım şuan modül kodlanıyor, yakıdna bitecek bitince haber veririm.