• 27-10-2013, 00:06:47
    #10
    Backup ve restore özelliği çokca istenen birşey.
    Ancak panellere entegre yapılması şart.
    Cpanel ise ona özel,
    Plesk ise, directadmin ise..

    Ayrıca birde sanalmakine backup-restore isteyenler var, o apayrı bir durum.

    Şuan benden kanlı canlı istenen modüller arasında pos modülleri, mobil ödeme sistemleri modülleri, backup-restore modülleri gibi..

    Bu sanallaştırma camiası için çok talep var ancak kendi elimin altında bu sistemler olmadığı ve hiç kullanmadığım için oturup fikir geliştiremiyorum.

    Yakında Whmcsx.com olarak tema ve modüller konusunda çalışmalar yapacağız ancak ciddi talepleri toplamak lazım verimli işler çıkması için.
  • 27-10-2013, 13:16:16
    #11
    Tam donanımlı yeniden kurulum vs vs gibi özellikli esx modülü olabilir
  • 27-10-2013, 15:06:51
    #12
    Reveloper
    SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelişmiş ESX modülüne şu anda oldukça ihtiyaç var.
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam donanımlı yeniden kurulum vs vs gibi özellikli esx modülü olabilir

    Şu esx sistemini hiç kullanmadım varmı bunun bir demosu vs. demo paneli falan? bir baksam ona göre bişey çıkartıcamda anlayamadım nedir
  • 27-10-2013, 15:49:21
    #13
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu esx sistemini hiç kullanmadım varmı bunun bir demosu vs. demo paneli falan? bir baksam ona göre bişey çıkartıcamda anlayamadım nedir
    denemedim ama sanırım trial lisans alınabiliyor http://whmcsesxaddon.com/tr/deneme.html
  • 27-10-2013, 16:13:42
    #14
    Reveloper
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denemedim ama sanırım trial lisans alınabiliyor http://whmcsesxaddon.com/tr/deneme.html
    bunun illaki bağlanacağı bir panel var ondan bahsediyorum addon'u biliyorum
  • 27-10-2013, 16:26:46
    #15
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun illaki bağlanacağı bir panel var ondan bahsediyorum addon'u biliyorum


    Şu tarz bir panel sanırım bundan bahsetmişsiniz. Sunucu CPU kullanımı vs. buradan bakılıyor.
  • 27-10-2013, 20:27:52
    #16
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu esx sistemini hiç kullanmadım varmı bunun bir demosu vs. demo paneli falan? bir baksam ona göre bişey çıkartıcamda anlayamadım nedir
    Demo için. Bilgileri Gönderdim.