Gelişmiş ESX modülüne şu anda oldukça ihtiyaç var.
Tam donanımlı yeniden kurulum vs vs gibi özellikli esx modülü olabilir
Şu esx sistemini hiç kullanmadım varmı bunun bir demosu vs. demo paneli falan? bir baksam ona göre bişey çıkartıcamda anlayamadım nedir