Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu esx sistemini hiç kullanmadım varmı bunun bir demosu vs. demo paneli falan? bir baksam ona göre bişey çıkartıcamda anlayamadım nedir
denemedim ama sanırım trial lisans alınabiliyor http://whmcsesxaddon.com/tr/deneme.html