Konu
Eklenti İstekleri
27-10-2013, 20:27:52
#16
Oxsigen
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şu esx sistemini hiç kullanmadım varmı bunun bir demosu vs. demo paneli falan? bir baksam ona göre bişey çıkartıcamda anlayamadım nedir
Demo için. Bilgileri Gönderdim.