Anket WHMCS İçin Modul İstekleri
Toplam Katılımcı Sayısı: 43
WHMCS İçin Modul İstekleri
WHMCS Gelişmiş WMware ESx Modulu
%65,12 (28 Oy)
WHMCS Tam Otomatik Referanslar Modulu
%16,28 (7 Oy)
WHMCS PayU API Ödeme Modulu
%11,63 (5 Oy)
WHMCS Mobil Ödeme Modulu
%6,98 (3 Oy)
Diğerleri ( Konu Altına İsteklerinizi Belirtiniz )
%0 (0 Oy)
  • 31-07-2013, 00:47:48
    #1
    Üyeliği durduruldu

    http://www.atikajans.com - http://www.whmcs-modul.com

    Merhabalar;

    Yukarda bulunan anketimize katılarak veya pm göndererek modul taleplerinizi bize iletebilirsiniz.
    Modul fiyatlarımız her zaman olduğu gibi en iddalı ve en düşük fiyatlar olacaktır.

    Çok yakında bitmek üzere planlanmakta olan modülümüzden bir görüntüyü sizlerle paylaşmak istedim ve hoşunuzada gideceğine eminim..




    ANKET MODUL DETAYLARI
    WHMCS Tam Otomatik Referanslar Modulu
    WHMCS Gelişmiş WMware ESx Modulu
    WHMCS PayU API Ödeme Modulu
    WHMCS Mobil Ödeme Modulu

    Saygılarımla;
    AtikAjans Internet Teknolojileri
  • 31-07-2013, 01:12:11
    #2
    Geliştirilmiş esx modülü olarak oyumu kullandım, bence sektörün ihtiyacı olduğu bir modül.
  • 31-07-2013, 01:35:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ilginiz için teşekkürler.

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 4 Beta ile gönderildi
  • 31-07-2013, 04:08:32
    #4
    referans modülü her zaman favorimdir
    • AtikAjans
    • ornekhosting
    AtikAjans ve ornekhosting bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 31-07-2013, 04:23:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Teşekkürler muzafferbilisim isteğiniz değerlendirilecektir.
  • 31-07-2013, 08:26:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Gelişmiş Esx modülü sektörün ihtiyacı var format atma vs gibi özellikler
  • 31-07-2013, 08:53:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cosbilisimtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelişmiş Esx modülü sektörün ihtiyacı var format atma vs gibi özellikler
    İlginiz için teşekkür ederim.

    Önizlemedeki resimde göründüğü gibi hazırlanmaktadır şuanda modül, sizin dediğin format atma özelliği hakkında araştırmalarımız devam etmektedir, yakında bilgisi sizlerle paylaşılacaktır..
  • 31-07-2013, 12:04:56
    #8
    ESx modülünün yanında bir de mobil ödeme için oy kullanmak isterdim.
  • 31-07-2013, 12:16:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ESx modülünün yanında bir de mobil ödeme için oy kullanmak isterdim.
    Merhabalar;

    Mobil ödeme için sizi skype ye ekledim eğer kabul ederseniz detayları görüşebiliriz.