cosbilisimtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelişmiş Esx modülü sektörün ihtiyacı var format atma vs gibi özellikler
İlginiz için teşekkür ederim.

Önizlemedeki resimde göründüğü gibi hazırlanmaktadır şuanda modül, sizin dediğin format atma özelliği hakkında araştırmalarımız devam etmektedir, yakında bilgisi sizlerle paylaşılacaktır..