Anket WHMCS İçin Modul İstekleri
Toplam Katılımcı Sayısı: 43
WHMCS İçin Modul İstekleri
WHMCS Gelişmiş WMware ESx Modulu
%65,12 (28 Oy)
WHMCS Tam Otomatik Referanslar Modulu
%16,28 (7 Oy)
WHMCS PayU API Ödeme Modulu
%11,63 (5 Oy)
WHMCS Mobil Ödeme Modulu
%6,98 (3 Oy)
Diğerleri ( Konu Altına İsteklerinizi Belirtiniz )
%0 (0 Oy)
  • 31-07-2013, 12:30:16
    #10
    Bana hepsi lazım
  • 31-07-2013, 12:34:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Direknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana hepsi lazım
    Merhabalar;

    Skype adresimizi eklerseniz size yardımcı olabilirim.
  • 31-07-2013, 13:37:48
    #12
    Ankette EX seçtim fakat gelişmiş bir sms modülü tercihim olurdu. Sipariş / Ticket / Ticket cevap gibi durumları seçebileceğimiz şu şu durumlarda müşteriye sms yolu bilgilendir. Ticket açıldığında yöneticiye ticket at şeklinde.

    SMS onaylı üyelikte olmazsa olmazı olur bence ziraa çalıntı kredi kartı kullanmak isteyenler dört biryanda.


    ----
    Bunlarda benim görüşüm. Başarılar çalışmanız güzel gözüküyor.
  • 31-07-2013, 13:45:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankette EX seçtim fakat gelişmiş bir sms modülü tercihim olurdu. Sipariş / Ticket / Ticket cevap gibi durumları seçebileceğimiz şu şu durumlarda müşteriye sms yolu bilgilendir. Ticket açıldığında yöneticiye ticket at şeklinde.

    SMS onaylı üyelikte olmazsa olmazı olur bence ziraa çalıntı kredi kartı kullanmak isteyenler dört biryanda.


    ----
    Bunlarda benim görüşüm. Başarılar çalışmanız güzel gözüküyor.
    İlginiz için teşekkür ederim.

    Görüşleriniz değerlendirilecektir.
  • 31-07-2013, 13:48:40
    #14
    AtikAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginiz için teşekkür ederim.

    Görüşleriniz değerlendirilecektir.
    "Ticket açıldığında yöneticiye ticket at şeklinde. " Yanlış yazmışım. Yöneticiye sms at olacaktı

    İlginiz için ben teşekkür ederim. Kolay gelsin.
  • 31-07-2013, 14:03:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle gelişmiş esxi modülüne ihtiyacım var.
  • 31-07-2013, 14:08:18
    #16
    esxi modülü . reset atan bir modül değil kapsamlı bişey.
    Solusvm modulu gibi . trafik hat java konsol vs vs.
  • 31-07-2013, 14:45:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    xR4d adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle gelişmiş esxi modülüne ihtiyacım var.
    MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esxi modülü . reset atan bir modül değil kapsamlı bişey.
    Solusvm modulu gibi . trafik hat java konsol vs vs.
    ESX modülü çok kısa süre içerisinde sizlerle olacaktır ve bununla birlikte birkaç süprizimde olacaktır müşterilerimize..
  • 31-07-2013, 19:03:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Konumuz günceldir.

    Sizin istekleriniz değerlendirilip işleme koyulacaktır.
    İstediğiniz özel modul vs var ise çekinmeden belirtiniz..