SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ESx modülünün yanında bir de mobil ödeme için oy kullanmak isterdim.
Merhabalar;

Mobil ödeme için sizi skype ye ekledim eğer kabul ederseniz detayları görüşebiliriz.