msn açamıyorum lütfen yardım:(
9
●972
- 02-02-2010, 00:44:20Üyeliği durdurulduslm.. arkadaşlar msn 2009 kullanıyordum msn gayet güzel çalışıyordu ama reset attıktan sonra daha açılmadı oturum aç diyorum oturum açılıyor ama hemen kapanıyor tekrar defalarca kaldırıp yeniden kurdum ama yinede aynı sorunu yapıyor lütfen yardımcı olurmusunuz?
- 02-02-2010, 00:50:17Windows Installer CleanUp Utility ile pcnizdeki messengerı tamamen kaldırıp yeniden yukleyın.
Tam kaldırılmadığında sorun oluşabiliyor bazen
http://hotfile.com/dl/26762215/994d8...AN_UP.rar.html - 02-02-2010, 00:51:20Üyeliği durdurulduhemen deniyorum teşekkür ederimugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2010, 00:51:27Genel bir virüs taraması yaptırtın. Kişi sayınız çok ise dediğim işlemi uygulamayın genellikle 1000 kişiden sonra dediğiniz sorunu yapıyor. Büyük bi ihtimal msn dosyalarınızın bulunduğu kullanıcı dosyalarına bir trojan sızmış olabilir. Msn'i kaldırın + tüm veri dosyalarını silin tarama yaptıktan sonra tekrar deneyiniz.
- 02-02-2010, 00:53:34Üyeliği durduruldukişi listem 500 olan var birde 35 olan var ikisinide açamıyorum. ama dediginizi uyguluyorum şimdi taratayım hemen tekrar kaldırıp teşekkür ederimHCemaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2010, 00:55:18Üyeliği durdurulduArkadaşım bence bir modeme reset at
ip değişsin umarım düzelir.. pc yeni ip aldığında sorun kalmaz diye düşünüyorum
kolay gelsin - 02-02-2010, 00:58:30Üyeliği durdurulduhayır hata raporu çıkmıyor tam açılırken hemen kapanıyorBloomm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2010, 01:08:55Üyeliği durdurulduarkadaşlar bütün dediklerinizi yaptım modeme reset attım,komple tarattım,WINDOWS INSTALLER CLEAN UP bu programla kaldırdım yeniden kurdum ama yine aynı hatayı veriyor msn açılıyor yanlız açılırken kişi listemdeki hiç kimseyi göstermiyor ve anında kapanıyor:S
ip değişsin umarım düzelir.. pc yeni ip aldığında sorun kalmaz diye düşünüyorum