• 02-02-2010, 00:44:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    slm.. arkadaşlar msn 2009 kullanıyordum msn gayet güzel çalışıyordu ama reset attıktan sonra daha açılmadı oturum aç diyorum oturum açılıyor ama hemen kapanıyor tekrar defalarca kaldırıp yeniden kurdum ama yinede aynı sorunu yapıyor lütfen yardımcı olurmusunuz?
  • 02-02-2010, 00:50:17
    #2
    Windows Installer CleanUp Utility ile pcnizdeki messengerı tamamen kaldırıp yeniden yukleyın.
    Tam kaldırılmadığında sorun oluşabiliyor bazen
    http://hotfile.com/dl/26762215/994d8...AN_UP.rar.html
  • 02-02-2010, 00:51:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows Installer CleanUp Utility ile pcnizdeki messengerı tamamen kaldırıp yeniden yukleyın.
    Tam kaldırılmadığında sorun oluşabiliyor bazen
    http://hotfile.com/dl/26762215/994d8...AN_UP.rar.html
    hemen deniyorum teşekkür ederim
  • 02-02-2010, 00:51:27
    #4
    Genel bir virüs taraması yaptırtın. Kişi sayınız çok ise dediğim işlemi uygulamayın genellikle 1000 kişiden sonra dediğiniz sorunu yapıyor. Büyük bi ihtimal msn dosyalarınızın bulunduğu kullanıcı dosyalarına bir trojan sızmış olabilir. Msn'i kaldırın + tüm veri dosyalarını silin tarama yaptıktan sonra tekrar deneyiniz.
  • 02-02-2010, 00:53:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    HCemaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel bir virüs taraması yaptırtın. Kişi sayınız çok ise dediğim işlemi uygulamayın genellikle 1000 kişiden sonra dediğiniz sorunu yapıyor. Büyük bi ihtimal msn dosyalarınızın bulunduğu kullanıcı dosyalarına bir trojan sızmış olabilir. Msn'i kaldırın + tüm veri dosyalarını silin tarama yaptıktan sonra tekrar deneyiniz.
    kişi listem 500 olan var birde 35 olan var ikisinide açamıyorum. ama dediginizi uyguluyorum şimdi taratayım hemen tekrar kaldırıp teşekkür ederim
  • 02-02-2010, 00:55:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım bence bir modeme reset at ip değişsin umarım düzelir.. pc yeni ip aldığında sorun kalmaz diye düşünüyorum


    kolay gelsin
  • 02-02-2010, 00:57:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sürekli hata raporu mu çıkıyor?

    bende de oluyor.. bunun nedeni nedir ya?
  • 02-02-2010, 00:58:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bloomm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürekli hata raporu mu çıkıyor?

    bende de oluyor.. bunun nedeni nedir ya?
    hayır hata raporu çıkmıyor tam açılırken hemen kapanıyor
  • 02-02-2010, 01:08:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bütün dediklerinizi yaptım modeme reset attım,komple tarattım,WINDOWS INSTALLER CLEAN UP bu programla kaldırdım yeniden kurdum ama yine aynı hatayı veriyor msn açılıyor yanlız açılırken kişi listemdeki hiç kimseyi göstermiyor ve anında kapanıyor:S