slm.. arkadaşlar msn 2009 kullanıyordum msn gayet güzel çalışıyordu ama reset attıktan sonra daha açılmadı oturum aç diyorum oturum açılıyor ama hemen kapanıyor tekrar defalarca kaldırıp yeniden kurdum ama yinede aynı sorunu yapıyor lütfen yardımcı olurmusunuz?