Bloomm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sürekli hata raporu mu çıkıyor?

bende de oluyor.. bunun nedeni nedir ya?
hayır hata raporu çıkmıyor tam açılırken hemen kapanıyor