arkadaşlar bütün dediklerinizi yaptım modeme reset attım,komple tarattım,WINDOWS INSTALLER CLEAN UP bu programla kaldırdım yeniden kurdum ama yine aynı hatayı veriyor msn açılıyor yanlız açılırken kişi listemdeki hiç kimseyi göstermiyor ve anında kapanıyor:S