• 25-01-2009, 00:39:14
    #1
    msn İle Bir Sorununm Vardı Googlede Kendi Sorunumu çözmek için Arama Yaptim Bu Konuyu Buldum Ve Sizinle Paylaşmak İstedim işinize yarayacaktir Uyguladım Gayet Guzel Bir şekilde Çalışıyor. Artık Programa ihtiyac duymadan 1 den Fazla Msn Acabiliriz.



    Artik msninizde çoklu oturum açmaniz için herhangi bir program yada eklentiye ihtiyaciniz yok.Çok basit bir sekilde programsiz olarak bu uygulamadan yararlanabilirsiniz.
    Çoklu msn açmak için programa ihtiyaç yok sadece yapmaniz gereken C ye girmek ordan program files /msn messenger/ içindeki msnmsgr vede msgsc.dll
    kopyalayip adini degistirip yapistirin kopyaladiniz msnle 2.msnizi açabilirsiniz 3.4. nekar isterseniz çogaltmak size kalmis.
  • 25-01-2009, 01:09:19
    #2
    bilgi için teşekkürler ama bu kadar da büyük yazılmaz kanımca
  • 25-01-2009, 01:11:21
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    güzel bilgi için teşekkürler
  • 25-01-2009, 01:15:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tşkler guzel bılgı..
  • 25-01-2009, 12:08:40
    #5
    eywallah Sizde Sağolun Arkadaşlar
  • 25-01-2009, 12:09:38
    #6
    ExDizAyN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgi için teşekkürler ama bu kadar da büyük yazılmaz kanımca

    Daha Guzel Okusun Diye Yaptim Biraz Büyük Olmuş Sanırsam
  • 26-01-2009, 20:44:14
    #7
    Teşekkürler
  • 27-01-2009, 02:13:54
    #8
    karamselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler
    Eywallah Sağol.
  • 27-01-2009, 02:32:36
    #9
    msgsc.dll yokki