msn İle Bir Sorununm Vardı Googlede Kendi Sorunumu çözmek için Arama Yaptim Bu Konuyu Buldum Ve Sizinle Paylaşmak İstedim işinize yarayacaktir Uyguladım Gayet Guzel Bir şekilde Çalışıyor. Artık Programa ihtiyac duymadan 1 den Fazla Msn Acabiliriz.



Artik msninizde çoklu oturum açmaniz için herhangi bir program yada eklentiye ihtiyaciniz yok.Çok basit bir sekilde programsiz olarak bu uygulamadan yararlanabilirsiniz.
Çoklu msn açmak için programa ihtiyaç yok sadece yapmaniz gereken C ye girmek ordan program files /msn messenger/ içindeki msnmsgr vede msgsc.dll
kopyalayip adini degistirip yapistirin kopyaladiniz msnle 2.msnizi açabilirsiniz 3.4. nekar isterseniz çogaltmak size kalmis.