umutsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Msn plus kullanıyorsan plus ayarlarına gir özelleştir sekmesinin altında
aynı anda birden fazla messenger bağlantısına izin ver sekmesini aktif et var onu tıklayarak çoklu oturum açabilirsin.