umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msgsc.dll yokki

Msn plus kullanıyorsan plus ayarlarına gir özelleştir sekmesinin altında
aynı anda birden fazla messenger bağlantısına izin ver sekmesini aktif et var onu tıklayarak çoklu oturum açabilirsin.