Konu
Programsız Çoklu msn acma Yöntemi
27-01-2009, 02:52:59
#10
sndrock
umutsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msgsc.dll yokki
Msn plus kullanıyorsan plus ayarlarına gir özelleştir sekmesinin altında
aynı anda birden fazla messenger bağlantısına izin ver sekmesini aktif et var onu tıklayarak çoklu oturum açabilirsin.