Konu
Programsız Çoklu msn acma Yöntemi
25-01-2009, 12:09:38
#6
cetmekani
ExDizAyN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bilgi için teşekkürler ama bu kadar da büyük yazılmaz kanımca
Daha Guzel Okusun Diye Yaptim Biraz Büyük Olmuş Sanırsam