• 11-09-2006, 21:40:32
    #73
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Başlat menusüne tıkla
    çalıştır ı sec

    notepad c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
    bunu yaz entere bas acılan pencerenin sonunda localhost var hemen onun altına
    65.54.239.80 messenger.hotmail.com
    65.54.239.80 dp.msnmessenger.akadns.net

    bunları yaz kayıt et kapat ve msn yi ac
    kolay gelsin
  • 11-09-2006, 23:02:10
    #74
    Üyeliği durduruldu
    11 oldu msn halen acmıyor ya of of
  • 11-09-2006, 23:13:45
    #75
    arkadaşlar bi yöntem daha var ben bu yöntemle yaptım msn i:

    yerel ağ bağlantısı>özellikler>internet iletişim>TCP IP yi açın. orda dns sunucu 1 yere 4.2.2.1 | 2. yerede 4.2.2.2 yazın tamamdır. girebilirsiniz rahatça.
  • 11-09-2006, 23:51:44
    #76
    Üyeliği durduruldu
    Bende de açılmıyordu şu anda açılıyor
    Sanırım @siteadi.com olanlarda sorun çıkarttı ama bende şu anda sorun yok
  • 12-09-2006, 00:07:23
    #77
    Üyeliği durduruldu
    msn.com da yazıyor dikkatli bakın