• 11-09-2006, 17:26:40
    #46
    Üyeliği durduruldu
    aynen hala aynı.
  • 11-09-2006, 17:43:11
    #47
    Bılgısayar restart attı kendıne,bızım msn de hıkaye oldu,ac acablırsen
  • 11-09-2006, 17:48:04
    #48
    2 gündür telekomun yurtdışı çıkışlaroında problem var. dün gecede yahoo ya girmedi 2 saat kadar.


    bu arada giremeyen arkadaşlar webmessenger dan girebilirler.

    MSN Web Messenger
  • 11-09-2006, 18:02:09
    #49
    hay ya açılmıo :| hala bende
  • 11-09-2006, 18:04:30
    #50
    Üyeliği durduruldu
    bendede calısmıyor bosver artık gun bıttı
  • 11-09-2006, 18:11:12
    #51
    ttnette sorun olmasın ?
  • 11-09-2006, 18:24:10
    #52
    ahaa çalıştı bende
  • 11-09-2006, 18:27:10
    #53
    Üyeliği durduruldu
    80072745 bendede girmiyor sabahda hata verdi ama girdi
  • 11-09-2006, 18:42:39
    #54
    bnde halen tık yok açılmıyor :s