Msn calısmıyor - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn calısmıyor
76
●
7.692
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn calısmıyor
1
2
3
4
5
6
7
8
9
11-09-2006, 17:26:40
#46
hackerbey
Üyeliği durduruldu
aynen hala aynı.
11-09-2006, 17:43:11
#47
AlwaysFc
Bılgısayar restart attı kendıne,bızım msn de hıkaye oldu,ac acablırsen
11-09-2006, 17:48:04
#48
n0kta
2 gündür telekomun yurtdışı çıkışlaroında problem var. dün gecede yahoo ya girmedi 2 saat kadar.
bu arada giremeyen arkadaşlar webmessenger dan girebilirler.
MSN Web Messenger
11-09-2006, 18:02:09
#49
UndeaD
hay ya açılmıo :| hala bende
11-09-2006, 18:04:30
#50
sasu
Üyeliği durduruldu
bendede calısmıyor bosver artık gun bıttı
11-09-2006, 18:11:12
#51
Sava$
ttnette sorun olmasın ?
11-09-2006, 18:24:10
#52
UndeaD
ahaa çalıştı
bende
11-09-2006, 18:27:10
#53
bilmiom
Üyeliği durduruldu
80072745 bendede girmiyor sabahda hata verdi ama girdi
11-09-2006, 18:42:39
#54
Sava$
bnde halen tık yok açılmıyor :s
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler