Konu
Msn calısmıyor
11-09-2006, 17:48:04
#48
n0kta
2 gündür telekomun yurtdışı çıkışlaroında problem var. dün gecede yahoo ya girmedi 2 saat kadar.
bu arada giremeyen arkadaşlar webmessenger dan girebilirler.
MSN Web Messenger