Öncelikle
c:/windows/system32/drivers/etc klasörünü açıyorsunuz burda hosts die bi dosya var onu notepad le açıosun
65.54.239.80 messenger.hotmail.com
65.54.239.80 dp.msnmessenger.akadns.net
Msn calısmıyor
76
●7.692
- 11-09-2006, 19:01:00Üyeliği durdurulduFile hosting | hosts[MSNFix].exe - [hosts_MSNFix_.exe] bunu indirin msx labs dan aldım arkadaslar herseyi ogrendim ama msn genede acılmıyor neyse siz yukleyin bakalım bunu
- 11-09-2006, 19:05:45böle yaptım açıldı ama msn de kimse yokzedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aga yemin erderim yazdım olmadı neden acaba olmuyor bende cakamadım proxy yapalım bunları belkim olur