• 11-09-2006, 15:12:29
    #28
    Üyeliği durduruldu
    webmessegerdan baglandım 4 kişi acık kimse kapatmamıs msninibiride webmassengerda
  • 11-09-2006, 15:12:40
    #29
    Misafir
    Henüz girdim, sorun yok
  • 11-09-2006, 15:21:15
    #30
    Misafir
    Bi gün şöyle güzel güzel öğlene kadar mışıl mışıl uyuyim dedim. Şimdide msn açamıyorum.
  • 11-09-2006, 15:27:53
    #31
    Üyeliği durduruldu
    valla bende aglıcam şimdicok iş vardı yahu olcak iş degil
  • 11-09-2006, 15:31:24
    #32
    Misafir
    Giriyor kardeşim ya sorun morun yok
  • 11-09-2006, 15:32:31
    #33
    Bende sorun yok 5msn açtim
  • 11-09-2006, 15:37:12
    #34
    Üyeliği durduruldu
    trilian dan girmişin haymac
  • 11-09-2006, 15:37:46
    #35
    Üyeliği durduruldu
    kafayı yicem bazen Windows Messenger dan açiyor.. şimdi o da kafayi yedi
  • 11-09-2006, 15:38:07
    #36
    Hala oturum açamıyorum sinir oldum