Msn calısmıyor - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn calısmıyor
76
●
7.692
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn calısmıyor
1
2
3
4
5
6
7
8
9
11-09-2006, 15:12:29
#28
SkyStar10
Üyeliği durduruldu
webmessegerdan baglandım 4 kişi acık kimse kapatmamıs msnini
biride webmassengerda
11-09-2006, 15:12:40
#29
Haymac
Misafir
Henüz girdim, sorun yok
11-09-2006, 15:21:15
#30
SweetDreams
Misafir
Bi gün şöyle güzel güzel öğlene kadar mışıl mışıl uyuyim dedim. Şimdide msn açamıyorum.
11-09-2006, 15:27:53
#31
SkyStar10
Üyeliği durduruldu
valla bende aglıcam şimdicok iş vardı yahu
olcak iş degil
11-09-2006, 15:31:24
#32
Haymac
Misafir
Giriyor kardeşim ya sorun morun yok
11-09-2006, 15:32:31
#33
MaviLim
Bende sorun yok 5msn açtim
11-09-2006, 15:37:12
#34
SkyStar10
Üyeliği durduruldu
trilian dan girmişin haymac
11-09-2006, 15:37:46
#35
unigenclik
Üyeliği durduruldu
kafayı yicem bazen Windows Messenger dan açiyor.. şimdi o da kafayi yedi
11-09-2006, 15:38:07
#36
Murky
Hala oturum açamıyorum sinir oldum
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler