arkadaşlar bi yöntem daha var ben bu yöntemle yaptım msn i:

yerel ağ bağlantısı>özellikler>internet iletişim>TCP IP yi açın. orda dns sunucu 1 yere 4.2.2.1 | 2. yerede 4.2.2.2 yazın tamamdır. girebilirsiniz rahatça.