• 11-09-2006, 15:38:41
    #37
    Misafir
    Trillian değil gördüğün Macler için geliştirilmiş orjinal Microsoft Messenger. İyi Bak iyi Kör Gördüm Seni (v5.1.1)
  • 11-09-2006, 15:40:58
    #38
    Üyeliği durduruldu
    triliana benziyor aga ne yapayım aynı yapısı var
  • 11-09-2006, 15:43:05
    #39


  • 11-09-2006, 15:46:19
    #40
    Misafir

    2 tanede bende açık
  • 11-09-2006, 16:07:15
    #41
    Üyeliği durduruldu
    triianda msn nasıl acılıyor bilen varmı
  • 11-09-2006, 16:18:17
    #42
    Üyeliği durduruldu
    17 mb dmsn yukledik oda calısmadı msn broken olmus sanırım 17 mb girdi yaw
  • 11-09-2006, 16:22:41
    #43
    Üyeliği durduruldu
    bende de calısmıyor su an msn ne @hotmail ne de @siteadi hesaplarim
  • 11-09-2006, 16:25:12
    #44
    Üyeliği durduruldu
    agalar bu trilianla girebiliriz ama nasıl olacak bilen varmı
  • 11-09-2006, 16:47:16
    #45
    Üyeliği durduruldu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu resme 10 üzerinden 10 verdim

    yaw hala çalışmadı benimde ( hotmail uzantılı )