Msn calısmıyor - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn calısmıyor
76
●
7.692
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn calısmıyor
1
2
3
4
5
6
7
8
9
11-09-2006, 15:38:41
#37
Haymac
Misafir
Trillian değil gördüğün Macler için geliştirilmiş orjinal Microsoft Messenger. İyi Bak iyi
Kör Gördüm Seni
(v5.1.1)
11-09-2006, 15:40:58
#38
SkyStar10
Üyeliği durduruldu
triliana benziyor aga ne yapayım aynı yapısı var
11-09-2006, 15:43:05
#39
MaviLim
11-09-2006, 15:46:19
#40
zedrh+
Misafir
2 tanede bende açık
11-09-2006, 16:07:15
#41
SkyStar10
Üyeliği durduruldu
triianda msn nasıl acılıyor bilen varmı
11-09-2006, 16:18:17
#42
SkyStar10
Üyeliği durduruldu
17 mb dmsn yukledik oda calısmadı msn broken olmus sanırım
17 mb girdi yaw
11-09-2006, 16:22:41
#43
deepkarizma
Üyeliği durduruldu
bende de calısmıyor su an msn ne @hotmail ne de @siteadi hesaplarim
11-09-2006, 16:25:12
#44
SkyStar10
Üyeliği durduruldu
agalar bu trilianla girebiliriz ama nasıl olacak bilen varmı
11-09-2006, 16:47:16
#45
kotukedi
Üyeliği durduruldu
zedrh+ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu resme 10 üzerinden 10 verdim
yaw hala çalışmadı benimde
( hotmail uzantılı )
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler