Konu
Msn calısmıyor
11-09-2006, 15:38:41
#37
Haymac
Misafir
Trillian değil gördüğün Macler için geliştirilmiş orjinal Microsoft Messenger. İyi Bak iyi
Kör Gördüm Seni
(v5.1.1)